MATARKA logo MATARKA - Magyar folyóiratok tartalomjegyzékeinek kereshető adatbázisa    
 Egyszerű keresés  Haladó keresés  Böngészés  Folyóiratok  Kosár  Regisztráció  Belépés 

Műszaki-gazdasági információ. Nemzetközi marketingRSSrss logo
4. sz. / 2007

MARC formátum könyvtárosoknakVissza a folyóirat számokhoz


   A kosarat listázásra, fájlba mentésre és cikkmásolat megrendelésre használhatja.


A GLOBALIZÁCIÓ KIHÍVÁSAI
 
Marketing a 21. században: a bizalomnál fontosabb a márka csábereje
5-10
 
Sikeres vállalatfelvásárlási akciókkal lépnek nyugati befektetők a kínai piacra
10-20
A MARKETING ESZKÖZEI
 
"Easy Shopping" - egy módszer a vásárlások megkönnyítésére
21-26
 
Lehetséges-e piaci rendszereket működtetni a szegényebb rétegeknél?
26-38
A MARKETING TERÜLETEI
 
Az e-kereskedelem második tavasza
39-45
 
Kattintásos csalás: az online hirdetések árnyékos oldala
45-54
MARKETINGELMÉLET
 
Hogyan (és hol) hullanak el a hatalmasok: a márkaszemét
55-63
 
A márkaközösségek hatása a márkahűségre
63-76