MATARKA logo MATARKA - Magyar folyóiratok tartalomjegyzékeinek kereshető adatbázisa    
 Egyszerű keresés  Haladó keresés  Böngészés  Folyóiratok  Kosár  Regisztráció  Belépés 

Műszaki-gazdasági információ. Nemzetközi marketingRSSrss logo
8/9. sz. / 2005


MARC formátum könyvtárosoknakVissza a folyóirat számokhoz


   A kosarat listázásra, fájlba mentésre és cikkmásolat megrendelésre használhatja.


A MARKETING ESZKÖZEI
 
Csomagolás, vevőorientáció és az illatok világa
3-17
 
A termék és a fogyasztó közötti távolság csökkentése: a kommunikációs folyamatok jelentősege
18-31
 
Nanotechnológia az üzleti életben
31-36
A MARKETING TERÜLETEI
 
A szupermárkák erősödése
37-46
 
Személyre szabott reklámok előállítása komplex értékesítési hálózatokban
46-50
 
A márkaportfólió védelme
50-55
 
Sandoz - egy meghitt név új értékekkel
55-59
 
A reklámok gazdasági és pszichológiai funkciói
59-70
A MARKETING GAZDASÁGOSSÁGA
 
Az értékalapú eladással mindenki nyer
71-78
MARKETINGELMÉLET
 
Egy marketingelmélet tündöklése és bukása: a latin négyzet
79-90
 
A hedonizmus és haszonelvűség a fogyasztásban
90-104