MATARKA logo MATARKA - Magyar folyóiratok tartalomjegyzékeinek kereshető adatbázisa    
 Egyszerű keresés  Haladó keresés  Böngészés  Folyóiratok  Kosár  Regisztráció  Belépés 

Műszaki-gazdasági információ. Nemzetközi marketingRSSrss logo
11. sz. / 2004


MARC formátum könyvtárosoknakVissza a folyóirat számokhoz


   A kosarat listázásra, fájlba mentésre és cikkmásolat megrendelésre használhatja.


A GLOBALIZÁCIÓ KIHÍVÁSAI
 
Japán vállalatok piacra lépési stratégiái az USA-ban
3-12
A MARKETING ESZKÖZEI
 
A versenytől a kooperációig: az e-kereskedelem integrációja a valós boltokkal
13-25
 
A virtuális áruházak fogyasztói elfogadása és kritikus sikertényezői
25-36
A MARKETING TERÜLETEI
 
A szupermarketek új versenytársai: a filléres áruházak
37-42
 
Erősödő verseny az üdítőital- és sörpiacon
42-51
 
Intim termékek marketingje
51-62
A MARKETING GAZDASÁGOSSÁGA
 
A marketing és az értékesítés sikerét segíti a teammunka
63-66
MARKETINGELMÉLET
 
A fogyasztói magatartás vizsgálata. A direktmarketing új eszközei szemiometriai megközelítésben
67-80