MATARKA logo MATARKA - Magyar folyóiratok tartalomjegyzékeinek kereshető adatbázisa    
 Egyszerű keresés  Haladó keresés  Böngészés  Folyóiratok  Kosár  Regisztráció  Belépés 

Műszaki-gazdasági információ. Nemzetközi marketingRSSrss logo
10. sz. / 2004


MARC formátum könyvtárosoknakVissza a folyóirat számokhoz


   A kosarat listázásra, fájlba mentésre és cikkmásolat megrendelésre használhatja.


A GLOBALIZÁCIÓ KIHÍVÁSAI
 
Kis- és középvállalatok stratégiai szövetségesei a világpiacon
3-12
 
Cseh vállalatok marketingstratégiái
12-20
A MARKETING ESZKÖZEI
 
Ügyfélközpontú online kereskedelmi stratégiák
21-31
 
Hogyan profitál egy partnerprogram a megváltozott vásárlói magatartásból?
31-36
A MARKETING TERÜLETEI
 
A szponzorálás szerepe a márkaimázs átvitelében
37-47
 
Szponzorálás a sport területén: a futball és a Formula-1 világa
47-58
 
A kereskedők és a gyártók ugyanazon a terepen küzdenek
58-66
A MARKETING GAZDASÁGOSSÁGA
 
A piaci orientáció, a termékelőnyök és a kibocsátás szakszerűségének hatása az új termék és a szervezet teljesítményére
67-78
MARKETINGELMÉLET
 
Összhang a marketing és a kutatás-fejlesztés között
79-88