MATARKA logo MATARKA - Magyar folyóiratok tartalomjegyzékeinek kereshető adatbázisa    
 Egyszerű keresés  Haladó keresés  Böngészés  Folyóiratok  Kosár  Regisztráció  Belépés 

Műszaki-gazdasági információ. Nemzetközi marketingRSSrss logo
9. sz. / 1998


MARC formátum könyvtárosoknakVissza a folyóirat számokhoz


   A kosarat listázásra, fájlba mentésre és cikkmásolat megrendelésre használhatja.


A MARKETING ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEI
 
A marketing szerepe az innovációk menedzselésében
3-9
 
Ütemváltás gyorsan fejlődő piacokon
9-17
 
A fogyasztás világának új értelmezése
17-19
 
Új piacokra való betörés
19-22
A MARKETING ESZKÖZEI
 
Szex az ipari reklámokban
23-27
 
Hogyan kommunikáljunk a fiatalok célcsoportjával?
27-32
 
Vevőkommunikáció a marketing és értékesítés helyett
32-36
A MARKETING KÖLTSÉGEI ÉS GAZDASÁGOSSÁGA
 
"Kiszolgálási standardok" a munkatársak számára: a vevőkre irányultság tökéletesítésének eszköze
37-44